south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

middag på klubbhuset

Kategori: i afrika

     
Hej, vid sju åkte vi till klubbhuset och åt middag, vi orkade inte göra mat då vi inte har handlat så mycket mat än, jag tog en kyckling sallad med avokado, mm min favorit sallad, den är hur god som helst!!
Nu har jag också pluggat en del eftersom jag har mitt historia föredrag imorgon, jag har bara läst igenom det, har inte orkat repetera hur jag ska säga det så får väll bli lite pinsamt imorgon istället haha..
 
Jag har inte bestämt hur jag ska klä mig imorgon men får väll ta det härliga problemet imorgon för det gör jag med glädje nu när jag har alla kläder att välja mellan!!
 
God Natt
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: