south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

mycket att göra

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag är mentalt helt slut jag har 1 del kvar av engelska uppsatsen men min hjärna är verkligen helt slut, så halv sju är det träning som jag måste gå på för jag klarar inte av att sitta här till klockan nio ikväll utan att ha paus eller röra på mig, för jag känner att jag börjat få huvudvärk!!
Det är extra mycket läxor eftersom jag inte är här hemma imorgon kväll så jag måste göra alla läxor för imorgon och till på fredag på en dag och det är inte lite, engelska uppsats, matte frågor, rätta min historia paragraph och sen skicka in igen, och dessa saker tar minst 1 timme var, och engelskan har jag redan suttit med i två timmar och jag är inte klar än..
Egentligen har jag väll inte tid eller är tillräckligt frisk för att träna då jag halvt sträckte en muskel på gympan men jag måste röra på mig!!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: