south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Nöjd

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Vi ska gå och käka om ca 40 min hos Roger & Bodil (dom som vi bott hos) och nu ligger jag här i min schäslong och bara lyssnar på musik och njuter av att kunna ha öppen dörr framför mig och att mitt rum ser mycket bättre ut nu är för 4 timmar sedan!!
Jag har fått upp sängen och schäslongen och hängt in alla kläder i garderoben och pysslat lite med badrummet, men nu är jag så trött så jag vet inte om jag orkar vara vaken så länge till för imorgon gäller en till sådan här dag med massa uppplockning och läxor som måste göras..
Jag är så sjukt nöjd med garderoben men även fast den är mycket större än min förra så får jag inte plats med allt så alla tjocktröjor är i kontorets garderob och kommer nog få stanna där!!


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: