south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

onepiece

Kategori: i afrika

Ni förstår nog inte hur glad jag är att mamma tvingade på mig en väst idag till skolan, en helvetes dag om man ser till vädret, åska regn, hagel, blixtrar. Fotbolls springningen blev inställd så jag och Hanna köpte en popcornspåse från tuck-shopen och delade den och satt och kollade på när killarna spelade volleyboll. 
Hela dagen har det varit iskallt och man har frysit ihjäl när vi var tvungna att sitta ute och äta lunch i blåst och molnigt väder...
Jag är fortfarande frusen av mig så jag sitter här i onepiecen och hittar på allt jag kan för att jag ska slippa göra science läxan som är hur jobbig som helst!!
 
Imorgon har jag redan bestämt att jag ska ha uggs på mig och stickad tröja!! 
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: