south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Sandton City Mall

Kategori: i afrika

Tjenare!!
Jag väcktes halv nio av mamma och efter att jag ätit frukost åkte vi till Sandton City för shopping. Det var verkligen ett bra shoppingcenter och det finns mycket att köpa, så det blir att åka dit när man ska shoppa i fortsättningen, denna mallen som finns 5 min härifrån kan slänga sig i väggen!!
Fick med mig lite saker också, blandannat två par shorts som jag kan ha i skolan, så jag inte får tillsägelse igen..
 
Jag har legat i soffan nu i en timme och bara kollat på fotboll och myst, vi ska iväg ikväll till Roger & Bodil och äta köttfärssås och spagetti, ska bli oerhört gott!!
 
Kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: