south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

science

Kategori: i afrika



Hej på er!!
Jag har haft en bra dag, vi hade science och vi hade vikare däe så vi frågade om vi fick sitta ute och göra uppgifterna, kan ju inte direkt säga att vi fick något gjort men kul hade vi hahah!!
Efter skolan sprang vi med 10 km löparna, och vi sprang 5 km, det gick mycket bättre än vad jag trodde och sprang på en riktigt bra tid faktiskt, för att vara mig och inte sprungit 5 km på iaf 4 månader, efter det när vi var ganska trötta så tränade vi fotboll tills den riktiga träningstiden var slut och tränade på hörnor, frisparkar och straffar, för imorgon ska vi spela match mot Diepsloot (kåkstad här i närheten), ska bli riiktigt kul!! 
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: