south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

tre-tre

Kategori: i afrika

Det blev tre-tre i matchen, det gick uruselt för mig menmen..det var bara träningsmatch och sista serie matchen är på söndag borta, ska bli rätt kul men jobbigt att det typ är 1 timme bort..
Nu har jag duschat för första gången i min egen dusch, haha jag hade inte varmvatten i duschen fram tills idag, så skönt att ha ett eget badrum och egen dusch!!
 
Jag är på myshumör och ska antagligen bara lägga mig i sängen och kolla på lite film eller något sådant mysigt!!!
 
Imorogn ska vi med fotbollen springa 5 km, det kommer bli tufft men om det bara är raksträcka kommer det gå bra hoppas jag. Har inte sprungit mer än 3.5 km här nere tror jag, men det var med världens uppförsbacke!!
Vi ska göra detta eftersom coachen vill se hur vältränade vi är och om vi inte är tillräckligt kommer han inte skicka oss till Zimbawe på cupen, hahah men jag tror det kommer gå bra!!
kram & god natt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: