south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

typiskt

Kategori: i afrika

Unde turneringen har jag blivit skadad en hel del haha, först har jag trampat snett/fått en spark på foten så min skada för några år sedan har kommit tillbaka typ, så från och med nu tejpar jag foten alltid för det är så mycket skönare och mycket mer stabilt. Igår på tredje matchen så fick jag en armbåge rakt på tinningen så jag ramlade ihop och läkarna kom in på plan och gav mig is men jag fortsatte såklart för jag var ju inte skadad, men jag är svullen nu på ena sidan av huvudet och det gör rätt ont haha..
Igår fick jag ett skrapsår som jag ganska ofta får när jag tacklas och sånt men det var inte så farligt utan det var bara på ytan men idag på matchen blev det rejält uppskrapat och blödde rätt mycket och det har inte torkat än så jag kommer få spela med tejp och plåster på hela mig imorgon hahah för om skrapsåret skulle rivas upp igen kommer det göra jätte ont..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: