south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

ute

Kategori: i afrika

Hejsan!!
Jag sitter ute på balkongen och gör läxor, dte är verkligen jätte härligt att sitta här ute för det är perfekt varmt, det var 33 grader när mamma hämtade mig från skolan, jag har varit alldeles för varm idag. Om man ska ha jeans på sig får man se till att bara ha en t-shirt på sig så man inte svättas ihjäl av den 30 graders varma hättan!!
Jag är verkligen jättte trött av ingen anledning alls, det är skönt att det var en kort vecka så det känns bra att det är fredag imorgon, Tyvärr är dom flesta i skolan med i en sak som heter JOMUN (collage förberedande) och därför är dom borta hela helgen så jag kommer ha en ganska tråkig helg haha, och i skolan imorgon kommer det vara jag och kanske 5 tjejer till för alla andra är med i JOMUN så vi kommer vara helt ensamma imorgon hahha....
 
Jag har egentligen inte så mycket läxor till imorgon men jag har suttit med matten som ska vara klart på måndag, men till på tisdag har jag jätte mycket att göra, två paragrapher och en del annat så jag kan lika gärna göra det nu !!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: